2 april, skärtorsdag

Jag var ifrån min lilla ängel i många timmar igår, trodde hon skulle sova när jag kom hem men hon vaknade precisni lagom tid vid nio när jag kom hem.
Hon kände på sig att mamma var påväg hem & saknade säkert mig,

Det blev värsta pusskalaset & hon sken upp som en sol, sååå härligt att se.

Har sovit såååå dåligt inatt, typ hela veckan.
Nu ligger mina små älsklingar & snarkar ikapp här bredvid, det minsta snarket är gulligt & det stora jobbigt haha!

Skärtorsdag idag?! Blir promenader & sen handla & förbereda för middag med vänner, fabbe, bella, noel & bebis i magen kommer, myys!!


Dålig bild men vår första lilla semester som familj i somras i falkenberg ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0