Friday im in love

Man bokstavligen smälter bort på balkongen i solen, jag dricker litervis med vatten & sprayar ner mig med en blomspruta varannan minut typ!

Jag tog mig till jobbet, jättekul att träffa fler kollegor, man saknar dom ju!
Tyvärr hade många gått hem då det var så lugnt.

Hann äta jordgubbar ute med johanna på hennes lunch ialla fall, myyys!

Sen blev det fram & tillbaka hem då min kära sambo slutade sent i nyköping. 
Skapligt glad jag var att åka fram & tillbaka hem, stressa & hämta kläder, höggravid, i oform & svettig som en gris, mitt humör var inte på topp kan jag säga.

Men glömde det ganska snabbt när vi mötte sofie & dennis & åt mat på kungshallen.

Blev som sagt lite shopping sen åkte vi till grönan.
Åt glass & lyssnar nu på stiftelsen, sjukt bra faktiskt!

Men satte mig nu då inte min fötter & rygg orka mer :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0