19 maj, måndag

Daniel somnade vid nio igår & jag började kolla film men somnade också strax efter.
Det är mycket saker som snurrar i huvudet just nu så vi är helt slut. Usch.

Tur att vi har vår lilla tjej som ska komma snart så vi får någon slags ork.
Daniel pratar med Filippa flera gånger om dagen & ber henne komma ut för nu vill vi bara ha dig hos oss 💕

Idag sov jag ut, tog en dusch & åt frukost sen åkte jag till min barnmorska.
Allt såg jättefint ut, alltså att få höra dom där hjärtslagen, jag smälter varje gång..

Nu är jag påväg hem igen ialla fall. Jag ska handla lite & hämta ut en skötbädd vi beställt, sen hem & krypa ner i soffan, mysigt värre med regn ju!




En solbränd valross i soffan igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0