Perfect

Den här söndagen har varit helt perfekt, så mysig.
Pappa & daniel har klippt häcken & jobbat lite hemma.

Mamma har lagat jättegod mat, jag hjälpte till lite, gjorde en lime pannacotta   & har såklart myst järnet med vår lilla sessa.

Farmor & therese kom ju, fick bra saker av therese till lillan :)

Sen åt vi massa god mat! Filippa blir ju tre veckor idag så därför gjorde jag pannacottan :)

Ludde & andrea kom hem från rhodos som pepparkakor. Sen åkte vi nästan direkt, pappa körde hem oss.

Filippa var ledsen första minuterna men sen vae hon vaken hela resan &
Somnade sista kvarten.

Nu ammar jag sen, har dragit igång en maskin, sen yttligare en till tänkte jag.
Sen ska jag fortsätta lägga bort alla kläder sen blir det filmmys!

Tack världens världens bästa mamma & pappa för allt ni gör för oss & ger, ni är verkligen bäst!







Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack gulle dig / Er💖💞 det är så mys att ha er här

Svar: ❤️❤️❤️
louise

2014-07-06 @ 20:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0