Saturday

En lång dag på jobbet med för många tunga lyft så nu är min rygg tio gånger sämre & gör tio gånger ondare..

Efter jobbet var det dags att överraska daniel.
Jag, therese, martin, ante & dyland skulle överraska daniel med att äta på olearys vid nya tele2 arena sen bowla.

Man kan säga att överraskningen gick sådär men trevligt har vi haft!
Jättetrevligt & så himla kul att ni ville komma!

Alltid lika kul med bowling! Man gör det alldeles för sällan tyvärr..
Sen blev det minigolf när therese & martin åkt hem.

Daniel & antes jobbarkompis joinade oss. 
Jättefin minigolfbana!

Nu är vi påväg hem & snart hemma, jag längtar till sängen då jag fryser, är trött & har ont i ryggen..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0