Härliga fredag

Det var en hektisk dag med 38 sallader & fyra smörgåstårtor, så kul!
Jag slutade vid tre sen tog jag tåget till uppsala.

Jag var in & hälsade på mina gamla kollegor, så himla kul att träffa alla & alla grattade & var sä glada för vår kommande bebis.

Dom hade skrivit uppe på tavlan att jag skulle ha barn, hur flnt var inte det?

Sen mötte jag anna, flna fina anna det var alldeles för länge sen.
Massa kramar & visade magen & sen blev det lite bebisshopping.

Vid sex gick vi till stationen & väntade in dom andra tjejerna therese, rebeccca, linnea, elin & natalie.

7 härliga fina tjejer var vi som åt en jättegod middag & hade det bäst.

Jag började med en fördrink med passionsfrukt, så himla gott, till förrätt blev det löjromstoast & till varmrätt eldad röding med västerbottenpure & massa annat gott som kavringskrutonger & rödbetor.

Tack för en helt underbar fredagskväll, helt perfekt.

Nu är jag på bussen hem till mamma & pappa, stensson är där så ska bli kul att träffa dom :)










Kommentarer
Postat av: Ulrika

Synd att ni åkte hem så tidigt 😥
Ja jag skrev det på tavlan, har även ett litet grattis och lycka till kort från Hemköp! Tänkte du skulle bli glad 😊

2014-01-31 @ 21:35:08
Postat av: Anonym

Postar det till er

2014-01-31 @ 21:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0