Home

Det blev inte många timmar på jobbet för min del då jag kände mig helt sänkt.
Eftersom jag har en liten prinsessa i magen måste jag tänka på henne i första hand.
Så det var bara att gå hem för att vila & krya på sig.

Jag har sovit i stort sett sen jag kom hem.
För en stund sen kom daniel hem, han hade handlat hem lite till middagen.

Han köpte piggelin till min hals & gav blommor till oss tjejer (mig & vår lilla i magen ❤ ) 
Han är för underbar min älskade ❤

Det blir en cool lugn kväll här hemma.
Perfekt att vi fick hem mat från Texas Longhorn, så det blir chili på högrev med lite tacotillbehör.





Kommentarer
Postat av: mamma

va gulligt av Daniel att han skämmer bort er

2014-02-07 @ 20:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0