Min dag

Dagen på jobbet var bra, jag hade ju pernilla med mig under dagen hihi.

När jag kom hem hade daniel köpte blommor till mig, rosa rosor.
Fina älskade fästman ❤

Daniel mådde inte så bra så jag skickade in han i duschen & gav han en ipren & alvedon.

Jag kollade hollywoodfruarna & fixade med våra fina hortensior ;)
Så nu har dom en riktig kruka.

Sen var daniel pigg & jag skulle få välja mat & han bjuda, jag valde det han ville ha. Jag tog en kebabrulle & daniel hanburgare.

Sen kollade vi på en kass film & jag har precis duschat nu.
Nu blir det film i soffan med chips, dipp & cola, japp det är en sån dag idag.






Kommentarer
Postat av: mamma

gulligt av din fästman

2013-10-06 @ 20:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0