En bra måndag

Den här dagen har varit ganska bra.. Det började med samtal från banken & glada nyheter! Sen andra glada nyheter ;) så jag har varit vääldigt glad idag!

Efter jobbet åkte jag hem, daniel & jag slängde i oss en snabb, enkel men aaaaas god middag, varma mackor med champinjonstuvning, mmm!

Vid sex hämtade anita upp oss & vi åkte iväg på visning.. Vi hade tittat på denna lägenhet sen den lades ut & hade höga förväntningar, men den var inte alls bra så vi beslutade oss för att inte gå vidare med den.

Men men det kommer fler chanser, det var ju första visning vi var på. Nu är det bara hålla ögonen öppna :)
Vi blev en erfarenhet rikare & fick mycket annat bra på köpet :)

Efter visningen åkte vi till anita & fikade, vi fick skjuts hem & när vi kom hem åt vi våffla :)
Nu tänkte jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0