14 juli, söndag

Grattis till vår vackra Kronprinsessa Victoria på hennes födelsedag!

Dagen, kvällen, natten & morgonen var bäst.

Jag trodde dopet började ett sen fick vi reda på att var tolv. Det blev liiiiiite stressigt men vi var ändå först vid kyrkan, 45 minuter tidiga.

Vi visste inte vart vi skulle & gpserna hitta inte adressen men morfar var kartläsare genom telefonen.

Dopceremonin var så fin, jag fick hålla tillbaka tårarna när en tjej spela piano & en sjöng. Så fint.

Fikat var gott & allt var outstanding.
Efter fikat blev det lunch på donken sen hem till dyland. När vi skulle träffade jag anna. Åååååh vad glad jag blev, var alldeles för länge sen vi sågs.

Vid fem rullade vi mot rånäs, först cruisa vi genom norrtan med pappas fina volvo xc60 & visade folket hur en riktig bil ser ut!

Sen va det dags att fira bella med hennes släkt & vänner.
Det bjöds på god mat, pool, kubb, fotbollscrocket, dricka, fika & massa skratt & trevligheter.

Alla grabbar spela biljard & basta & bada sen.
Vi tjejer satt uppe & prata sen var det bara bella & jag kvar, vi satt & prata till halv tre.

Sen rullade vi hemåt, lämnade dyland i rimbo sen hem.
Bella & co kan känna sig mycket stolta över allt, bella hon kan hon! Tack för ett fantastiskt dygn!❤

Idag är det slappdag här hemma hos mamma & pappa.
Mormor, morfar & farmor kommer om en timme & då blir det pizza, myssöndag! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0