11 januari, fredag, Thaaaailaaand!

Jag har inte lyckats sova så mycket trots att hela min kropp är trött.. Jag har väl lite resfeber även om jag inte tycker det, är mest orolig över hur dåligt jag kommer må på planen..

Men jag hoppas det går bra!
Klockorna ringer snart, vi ska klä på oss, äta något & lägga i det sista i väskorna & dra igen dom, sen ska vi hämta emmilie & danne Sen rullar vi mot aaarlaaanda !!!

Pappa kör oss, det är ett måste, måste få krama han innan vi åker!

Vi får se om jag kommer blogga nere i thailand. Beror lite på wifi på hotell & så, annars skriver jag när vi är hemma :)

Ja, 23 dagar ska vi vara borta, har aldrig varit borta Så länge, kommer sakna mamma, pappa, ludde & alla..
Mamma & pappa sticker ju till fuerteventura på söndag till mormor & morfar, lyllosar!

Planet går 12.15 till istanbul, sen från istanbul till bangkok, sen har vi fem timmar på bangkoks flygplats sen flyger vi inrikes ner till krabi.

Så vi börjar vår resa i krabi sen får vi se vart vi hamnar.
Jag ska ner & träffa min bääääästa vän i phuket den 19 jaaaa nuari!

Nej nu kan jag inte skriva mer måste fixa!
Ha det så bra i kalla sverige!
Vi ska äta gott, sola, bada, besöka fina stränder, dricka paraplydrinkar, ta massage, pedikyr & manikyr !
Vi ska ha s e m e s t e r ! ! !

Hihi taggad tjeeeeeeej!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha det så jätte bra nu under er semester /. Kram

2013-01-12 @ 16:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0