❤❤

Min otroligt duktiga & talangfulla lillebror har fått ett erbjudande att åka ner till italien för att provspela för en klubb. Efter några dagars betänketid har han bestämt sig för att åka ner & ge det en chans.

Jag är så glad för Ludwigs skull & tror det kan vara en kul grej att prova på. Men när han sa idag att han åker på söndag började jag tokgråta.

Jag insåg att jag kanske inte får träffa han på månader. Hur ska jag klara mig ?!
Jag är glad för dig & det är klart du ska prova men satan så jag kommer sakna dig!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja söta du ! Vi går se om vi får åka lite till Italien lite då o då o titta på hockey i höst

2013-08-22 @ 23:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0