Rhodos Ixia/Ialyssos, 27 maj-3 juni 2012

Vår vecka på Rhodos har varit underbar!

Varma sköna lata dagar i solen, poolen, vid havet!
Vi har åkt in till gamla stan & tittat på den 4 km långa muren & strosat runt i hamnen.

Åkt till Ixia & varit på ett av europas största vattenland ( man jag åkte inget )

Vi har ätit jättegott & hotellet var jättefint!!
Myst på balkongen med kortspel & godis varje kväll..

Jag har läst Zlatan-boken, sjukt bra bok!

Jag hade gärna stannat en vecka till, men ändå är det skönt att vara hemma :)




























































































































































































































































Kommentarer
Postat av: mamma

ser så härligt ut,,,,,,,,,,,,,

2012-06-04 @ 12:23:11
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: Chubby

Men mys och vad fin du är hjärtat! Ska krama sönder dig idag <3

2012-06-04 @ 16:31:38
URL: http://Hihaters.spotlife.se
Postat av: Ulrika

Härligt!! :)

2012-06-05 @ 10:32:31
URL: http://uzzikuzzi.spotlife.se
Postat av: Linda

Hejsan Louise
Vilka fina bilder från ixia/ialyssos.
Jag skall dit om lite mindre än 2 veckor, och jag undrar vilken otroligt vacker byggnad det var på det 26 bilden? Den vita byggnaden med dom blåa detaljerna. Jag undrar även om det är något särskilt som du kan rekomendera i rhodos? Sevärdheter? Stränder? restauranger m.m.
Vore väldigt tacksam för svar.
Tack på förhand.

MVH / Linda

2012-07-02 @ 21:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0