nationaldagen

dagen på jobbet var jättebra, det var jag, mi & ellinor som jobbade, underbara tjejer!
vi hade skitkul som alltid!

innan fyra när jag slutade så kom mamma, pappa, farmor & daniel in till mig på jobbet & hälsade på, jag blev så glad!! :)

vi handlade massa gott, lite för gott med tanke på vad kalaset slutade på haha.
men vi åkte hem till oss sen & åt räkbakelser, marinerade vitlöksklyftor, balsamicomarinerad parmesan, kapris, potatissallad, kycklingspett, salami & brie. ja ni hör ju hur vi lyxade till det på vår nationaldag!

der var jättekul att träffa mamma pappa & farmor.
var ju några veckor sedan sist :(
får smått panik att tänka att jag inte kommer kunna åka till uppsala en helg förrän typ tidigast v.30 :(
men vi får ses på något sätt!

mamma fick en liten sen morsdag-present & faemor fick sina älsakde småkyrkor..
pappa stackarn fick inget, men du får snus sen ;)

dom åkte hem efter sex & sen kollade jag & daniel på skilda världar till klockan nio..
sen kikade jag på greys, bääääääst!
jag grät, verkligen grina, så himla hemskt..
får vänta i fyra månade på nästa avsnitt, yeeay, NOT!

jag har håller på att försöka packa väska inför helgen, inte så lätt haha!

just det, fick mitt sommarschema idag. känns riktigt bra med det schemat, än så länge ialla fall haha!
ganska likt mitt ordinarieschema :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0