kalas

idag har jag suttit i kassan för sista gången..
som det verkar nu ialla fall haha, känns konstigt.
jag har nog inte förstått allt det här ännu..
förstår väl först om någon vecka att jag bytt jobb & flyttat..

efter jobbet hämtade mamma & pappa mig & vi åkte till marie & jonas för att fira marie & fika lite..
det var så mysigt så! :) massa gott fika!

jag har varit hemma i en timme typ nu..
fixat lite, packat, eller ja, lagt fram det mesta som ska ner i kartonger imorn!

nu håller jag på & gör matlåda för imorn..
falukorv & makaroner blir det, gott ju!

therese kommer hem snart, det blir att äta lite glass & mysa i soffan..
senare ikväll, runt elva kommer daniel hit & sover, han har haft match i enköping!
han har tagit ledigt imorn, typiskt när jag börjar klockan sju & ska upp sex imorn!

när daniel kommer ska vi äta vår favoritost, cheddarost, mmmmm!

imorn jobbar jag min sista daghemköp svava i uppsala, 7-16, deli hela dagen!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att din sista dag på Hemköp i Uppsala blir bra. Kram mormor

2012-02-09 @ 10:17:06
Postat av: mamma

Lycka till sista dagen, hemköp Uppsala mister en bra och underbar person

2012-02-09 @ 12:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0