hockeysöndag

jag & daniel tog en promenad till coop imorse & handle en god rejäl frukost & lite mat att bunkra upp kylen & frysen med..
när vi kom hem sen åt vi frukost & kollade på 2 and a half men..
jag duschade & fixade mig..

sen kom anita förbi & kikade på det nya här i hemmet..
sen skjutsade vi hem henne  &snodde hennes bil!
haha nej jag skojade bara..
men hon var snäll & lånade ut sin bil till oss så vi kunde ta den till norrtälje.
vilken lyx att åka bil, tar ju en timme mindre!

så när jag kom till norrtälje så mötte jag upp fanny..
vi gick till café landkrabban & åt sen lunch..det blev bakadpotatis med skagenröra & en kokosboll :)
sen fick jag träffa hennes kille!

halv fem började matchen & jag mötte upp familjen reinwalds för att se matchen!
spännande & bra match var det, men vi vann tillslut med 3-1!

efter matchen åkte vi mot hässelby, svängde förbi donken i sollentuna en sanbbis..
sen till anita & sen körde hon hem oss..

vi har legat & värmt osss i våra one pieces under täcken i soffan..
det är för jääävla kallt!
jag ska sova med den på inatt!
massa ljus tända också..

nu ska jag se filmen seven pounds, verkar jättebra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0