Mystisdag

Min tisdagskväll spenderades med bästa lina i stan.
Jag hittade en top direkt som jag ville ha, sen blev det mascaror, underkläder & kjol! & en liten namnsdagpresent till daniel :)

Vi åt middag på vapiano, det blev en ceasarsallad med Scampi, så gott! Massa prat & catch up sen sist!
Efter maten gick vi förbi nk & kollade på deras skyltning!

Sen köpte jag med lite fika hem & sen skildes jag & lina åt, tack för ikväll gumman!

Väl hemma så började jag & daniel med matlådor & sen diskade daniel & jag gjorde klart maten, falukorv & makaroner, åh längtar tills imorn att få äta på lunchen, ett glas iskallt mjölk till :)

Nu kollar jag på tv men jag ska nog snart lägga mig!
Så skönt att jag hittat kläder till nyår, det här ska jag ha på mig :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Ser jätte fint ut

2012-12-12 @ 09:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0