2 december, söndag

Det var ganska lugnt på jobbet igår, vilket bara var skönt.. Så jag gjorde potatissallader & en smörgåstårta!

Jag fick sluta tjugo minuter tidigare & det gjorde mycket..
När jag kom hem började jag fixa allt inför vår trerättersmeny :)

Till Förrätt blev det västerbotten toast med rom, creme fraiche, röd lök & handskalade räkor.

Till varmrätt blev det utskuren biff med potatis- &västerbottenostpure med färskt baconlindad sparris med rödvinsås & chilibearnaise.

Till efterrätt blev det crema de mascarpone con fresca frutta.

Bella & fabian kom runt sju ialla fall, sen hade vi jättetrevligt! Supermysig kväll!! Åt massa så vi blev dööömätta!

Vi planerade lite för nyår också :)
Sen kollade vi på dum dummare, den var faktiskt ganska rolig, även om jag inte tål jim carrey!

Efter en härlig kväll så blev vi trötta vid tolv & bella & fabian rullafe hemåt! Tack för en trevlig kväll :)

Imorse gick jag upp & duscha & fixade mig, sen kollade vi på julkalendern i sängen & nu är vi på tbanan..
Idag jobbar jag 10-20, ååh hata denna söndag! Tur att jag har pernilla med mig fram till sex!

Jag har sjukt ont i huvudet & värsta bulan sen igår när jag fick ett stort bläck jag i huvudet :(

Bilder från igår kommer ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0