glass & blommor

vi var en extra idag på jobbet, hade räknat med värsta rushen.
men det kom aldrig någon, jo en mitt på dagen..
har varit ganska lugnt resten av tiden, men jag tycker bara det är skönt.
 
men imorn smäller det nog!
är en extra imorn med :)

jag har ialla fall gjort räkbakelserna idag, helt från scratch!
sen gjorde jag den krämiga potatissalladen :)
så jag har haft en rolig dag!

när jag kom hem åt jag & daniel en ostssnurra som vi gjort på jobbet, med champagnecheddar.
man kände inte smaken av champagnen, smakade som vanlitg västerbottensnurra, dom är ju jättegoda :)
champagnecheddar måste ni prova, en gudomlig ost!

men men nog om ostar ;)
vi åt en sån var & sen åt vi glass med jordgubbar & vindruvor :)

jag har köpt hem blommor som pryder tvbänken.
sen lite påskris för att få in lite påskpynt, men mer än då blir det inte :)

jag har kollat på greys & nu blir det bb!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0