en alldeles perfekt lördagskväll

när vi åkte in till stan så kom solen, kändes jättehärligt!
vi gick in på PUB där vi hittade lexington avdelningen, dom hade det mesta jag ville ha, men vi sa att vi kan lika gärna beställa hem istället för att ha behövt släpa på det hela kvällen.
men tröjan jag vill ha är nog lika bra att köpa i butik, så man får rätt storlek på en gång :)

men men nog om lexington hihi!

vi kikade runt i flera olika affärer, daniel provade ut vårjackor & kollade på skor..
vid sex tiden gick vi till jensens för middag.

vi delade på förrätt, då tog vi snackkorg med mozzarellasicks, chilicheesetops typ & onionrings med vitlöksdipp & salsa, jättegott var det!

till huvudrätt tog jag jensens beef bearnaise med potatis/rotfruktsgratäng, supergott!
till efterrätt tog killarna glassbuffé & jag chokladmousse.

allt var sååå gott.
jensens är verkligen prisvärt & riktigt gott, riktigt billigt!

efter maten var vi så mätta att vi knappt orkade gå därifrån.
men det gjorde vi, och vi tog oss en promenad ner mot stureplan, kungsträdgården & sen tillbaka till sergelstorg.
stockholm är verkligen en jättevacker stad.

20.50 började bion, battleship, två av huvudrollerna hade stellan skarsgård & rihanna.
det var en riktig actionfilm men riktigt bra faktiskt, lite överdriven men ändå väldigt bra!

så vi kom hem för ett tag sen :)
vi är såååå mätta haha!
daniel ska ta ett bad, fredrik spelar & jag ligger i sängen, jag somnar väl snart haha.

den här kvällen har verkligen varit jättebra & mysig :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0