11 april, onsdag

jag gick upp vid halv nio imorse..
då satte jag mig i soffan ett tag & sen tog jag en dusch & sen ringde jag viking line & hörde om en kryssning vi ska göra..

så ikväll väntar jag svar från dom som inte svarat för imorn måste jag boka, hoppas det finns platser kvar!
åh så kul det kommer bli isåfall!!!

jag kikade på tv4playbonde söker fru som var i måndags, mitt i allt dog bara datan av ingen anledning, så jag måste kolla om sen!

nu är jag ialla fall klar, ska ta mig mot jobbet om ett tag..
jag har varit ledig i fyra dagar så känns inte så pepp att gå till jobbet haha!
jobbar 12-19 idag!



lillebror &  jag <3


Kommentarer
Postat av: mamma

mina fina

2012-04-11 @ 22:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0