4 oktober, tisdag, mina senaste dagar

i söndags när jag kom till vällingby gick jag till hemköp & handlade lite gott till kvällen..
när jag kom hem till daniel la jag mig i soffan & kollade på tv & åt lite gott hihi..
sen fick jag ett sms av daniel att han hade skadat sig på matchen & frågade ifall jag kunde gå till coop & köpa bandage..

självklart var jag snäll & gjorde det..
när jag kom ut från coop var klockan 19.57 typ, då kom jag på att porten låses 20.00.
så jag fick kuuuuuuuuta hem! men jag hann, satan vad jobbigt det var haha!

runt nio kom daniel hem ialla fall & då åt vi en god middag..
marinerad fläskkarré med en god sallad & bearnaisesås & lite bröd till..
sen lite naturgodis :)

jag tog hand om daniel, gud så synd jag tycker om honom..
han har ju så ont, så jag har varit vårdbiträde sen i söndags haha!

igår var daniel hemma från jobbet..
så mitt på dagen åkte jag & anita till ikea..
vi åt lite lunch & kikade lite.. jag shoppade lite ;)

efter det kikade vi lite på rusta & plantagen också,
riktig mystisdag! perfekt väder, mulet, så mysigt!

när jag kom tillbaka till daniel så fixade jag lite..
köpte en ny matta till badrummet, en speciell färg, lite fulfin, men nu börjar jag gilla den!
sen en liten blomma till köket bara :)

sen var vi hemma hela kvällen & dagen & myste i soffan framför tvn..
åt en god kycklingsallad till middag!

imorse när jag vaknade gick jag till coop & handlade frukost..
så vi åt en god frukost!

sen kollade vi på beck - hämndens pris, helt klart en av dom bästa.
så himla bra! jag har ju sett den hundra gånger men alltid lika bra & spännande!

jag var i uppsala till halv fyra, sen har jag jobbat 16-22.15!
nu är jag äntligen hemma. sitter i soffan med therese & pratar & äter brownie!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0