19 november, lördag

jäklar vilken shopping det blev igår på thuns!
massa julklappar & två skitfina blusar till mig från vila!
så nu är jag klar med julklapparna, så himla skönt!

efter thuns åkte jag till farmor & åt lunch, underbart god kålpudding!
sen jobbade jag 15-22.20!
tur att jag hade lina med mig hela kvällen!

emelie & fanny var in & hälsade på mig på jobbet igår! daniel också :)

när jag kom hem igår så åt jag & daniel jättegoda räkmackor som jag gjorde :)
& lite godis på det :)

nu är jag klar & ska gå till jobbet strax..
daniel har åkt till norrtälje för träning..
idag jobbar jag 9.30-17!
ganska skönt pass!

ikväll ska jag, daniel, therese & malin ha värsta myskvällen här med tacos & någon god efterrätt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0