15 november, tisdag

igår var en mysig kväll..
vi tände lite ljus & kollade runt på lite saker på internet..
anita kom efter halv sex någon gång så då åt vi!

det var så himla gott med tacos, det var alldeles för länge sen!
vi pratade & hade det jättemysigt! :)

när anita åkt hem så kollade jag på ensam mamma söker..
efter det så kollade vi på filmen crazy stupid love..
den var verkligen inte bra alls. jag hade trott att den skulle varit helt annorlunda!

så det blev en riktig myskväll igår med!

nu är jag ialla fall vaken..
jag sitter & funderar på om jag ska strssa migi väg till uppsala & vara där i några timmar innan jag börjar..
eller bara ta det lugnt här i daniels soffa..

för idag ska jag nämligen jobba, 14-21.10!





vi fick jäääätttegoda kolor av anita!
& en fin julstjärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0