4 maj, onsdag

mysig kväll igår..
jag & moa gick upp till coop & pantade alla daniels burkar, det var en heeeeel stor sopsäck!
sen handlade vi lite :)

när vi kom hem började vi med maten & daniel kom precis hem när maten var klar..
det var underbart gott att äta tacos, var alldeles för länge sen.

vi satt & pratade om en massa skojs som vi har framför oss, kommer bli sååå kul!
sen kollade jag & moa på DH & BB & daniel badade..
moa gick hem runt halv elva typ. då låg jag redan & halvsov..

sen somnade jag framför tvn..
daniel kom upp ur badet & väckte mig sen åt vi lite guacamole & nachos..

idag sov jag till kvart i tio.
jag har ätit lite frukost & kollar på andra avenyn..
det är så himla tråkigt väder.

det blir nog ialla fall lugnt för mig idag.
har inget planerat..
jo, jag ska göra korvstroganoff till middag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0