28 juni, tisdag

igår när jag kom till vällingby så gick jag mot centrum nästan direkt & mötte daniel :)
vi handlade bara lite till vår enkla middag :)

när vi kom hem så fixade daniel med trallen på sin bakong..
jag fixade middagen.
det blev enkelt men så gott!

varma mackor med chmapinjonstuvning, skinka, ost & tomat, mmm så gott det var!
sen laxmacka på det!
& någon cider :)

under kvällen kollade vi tv & daniel packade sin väska!
hallå vi åker liksom imorn!!!!! iiiih!

nu är jag hemma ialla fall..
jag ska in till stan om en timme typ, ska gå & växla pengar, till apollo & hämta lite saker man sätter på väskorna.
& banken om jag orkar & det är lite folk..
sen köpte lunch till mig & tess!

sen ska jag & tess väg till wik & bada!
värmer upp idag inför en vecka i gran canaria ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0