13 februari, söndag

igår kom jag & daniel hem till mig runt halv elva. då kollade vi på tv & sen gick vi & la oss i sängen & hade kul & skratta hur mycket som helst!
sen toksomnade vi tydligen, jag vaknade halv fyra av att tvn var på..

idag tog vi det lugnt, åt frukost & tog ett bad tillsammans.
sen åkte vi hem till farmor & fikade. där var också tess & tjejerna, så det var jättekul :)
efter det åkte vi ner på stan & jag parkerade.

daniel åkte till stockholm & jag gick till jobbet.
jag stängde ikväll med tanja.
om det är tanja & lina är det kul & okej att stänga!

nu har jag ialla fall varit hemma ett tag.
jag har diskat lite. tänt lite ljus & tagit fram mitt söndagsgodis.
japp, nu ska jag har lite myskväll såhär sent haha!

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih :D



dom här lyktorna & fatet fick jag av mamma igår :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0