22 augusti, måndag

älskade bloggen! helgen har gått & jag har inte skrivit något underh helgen..
men nu kommer lite uppdatering från helgen..

i fredags jobbade jag 6.50-15, efter det gick jag, jennifer, mamma & marguerite & fikade..
satt & pratade lite :)
sen gick jag & jennifer på jakt efter nagellack till henne.

efter det gick vi & mötte upp farmor vid luthagens & köpte lite mat.
gick upp hit till lägenheten & gjorde lite tacos & pratade..
ååh tacos alltid godast!!

runt sju tiden skjutsade jag hem farmor & rullade iväg med bilen mot norrtälje!
i norrtälje mötte jag upp fanny, vi åkte hem till hennes lägenhet hon hyr nu i norrtälje!
satt & pratade lite & åt cocosbollar.

fanny har världens sötaste tant som granne!

efter vi varit hos fanny åkte vi till ishallen, skulle titta lite på daniels träning, men den var slut..
så vi satt & väntade på han & dennis..
när grabbarna kom sprang vi in på flygfyren & sen skjutsade vi hem dennis & åkte mot singö!

vilket jäkla väder, spööööregnade ända fram till grisslehamn typ.

när vi kom fram så badade alla tunna men inte jag, jag orkade inte haha..

i lördags så var det regn heeeela dgen, en riktig tråkdag. vi tjejer höll på att dö av rastlöshet. så vi tog bilen & åkte till älmsta &  handlade haha!
men det var kul!

på kvällen åt vi kantarellsoppa till förrätt, grillat till varmrätt & hemmagjord vaniljglass med hallon till efterrätt. mmmmm så gott det var! lite rosé på det!

på kvällen kollade vi film, först european gigolo & sen på to fast and furious: tokyo drifting typ.
jättebra faktiskt, synd att daniel sov hela filmen haha!

igår, söndag, vaknade vi & åt sen åkte vi till daniel runt halv ett.. blev lite omvägar så vi var väl framme halv tre..
gjorde inte mycket igår heller, gick till coop & handlade..
lagade mat, blev storkok, massa carbonara till daniel!

medans daniel badade kollade jag på dokumentären om terrordådet i norge, fy fan säger jag, usch..
hemskt att se allt verkligen & hur dom intervjua människor som överlevde..
sen efter middagen hade vi filmkväll, vi kollade först på bad teacher, en rolig film!
sen blev det hederliga kalle blomkvist!
vilka minnen!

vi tyckte vi kände igen massa platser & gissade på att dom spelade in i norrtälje.
vilket dom gjorde, även i grisslehamn! det tycker jag var coolt!

imorse körde jag daniel till jobbet & sen hem.
så nu är jag hemma, ska strax till farmor & äta frukost & hänga där innan jobbet..

idag jobbar jag 11.30-19.30.
ikväll blir det intensiv spinning!








Kommentarer
Postat av: emma

vad tyckte du om Bad teacher? :D erik och jag såg den i fredags!

2011-08-22 @ 21:45:53
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0