tjejmys en tisdagkväll

det var hur trevligt som helst ikväll tycker jag.
vi har pratat en massa, ätit middag, druckit te & tänt massa ljus.
kollat på idol.
ja, vi har haft det jättemysigt!

fattar inte varför jag är vaken, borde sova, för jag är hur trött som helst..
men ska nog lägga mig efter det otroligt dåliga programmet kungarna av tylösand.
kollade inte förra veckan så ville få en egen uppfattning om det, men katastrof alltså haha!

apropå ingenting, om en vecka landar jag strax på kos, grekland.
ska bli så otroligt skönt att åka bort så det förstår ingen.
jag behöver verkligen det här.
åka iväg, bada, sola, koppla av, äta god mat, ta fina bilder, ja jag behöver verkligen åka iväg..


Kommentarer
Postat av: Emma

ååh vad skönt att få åka bort nu!

2010-09-15 @ 23:48:23
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Du är värd det mer en någon annan älskade vän <3

2010-09-16 @ 00:17:17
Postat av: mamma

Vi ska ha så skönt...

2010-09-16 @ 15:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0