20 september, måndag

igår jobbade jag 14-19.30, dagen gick fort.
sen gick jag & ulrika på bio, det blev going the distance, en jättebra film, komedi/kärlek, en film i min smak!
det roliga var att vi var helt ensamma i salongen haha.
så vi skratta högt & prata hela tiden haha.

när jag kom hem kollade jag på lite valvaka.
somande runt halv ett tror jag.

jag är glad att alliansen vann & att fredrik fortsätter som statsminister, GO FREDRIK!

idag har jag jobbat 6.50-15.
var sista passet nu innan jag åker, så skönt!
ledig imorn & åker på onsdag!

hämtade upp jennifer efter jobbet, åkte & hämtade ut ett paket från bubbleroom, min fina tunika från vila är nu hemma i min garderob!

när vi kom hem så började jag packa, eller har tagit fram allt som jag ska ha med mig, ska hämta resväskan ikväll hos mamma & pappa & planera med mormor & morfar.

jennifer & jag har ätit lite sill till middag haha!

vi hörs senare!
nu ska jag till mamma & pappa ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0