15 september, onsdag

idag har jag varit ledig, har varit så skönt.
hela morgonen har jag hört hur regnet smattrat på balkongen, så mysigt ljud.
men runt nio beslutade jag mig för att gå upp.
jag åt en risifrutti till frukost & tog lilla sunny & köpte fika & åkte hem till farmor.

var där & fikade & tog det lugnt.
sen åkte vi förbi kyrkogården en snabbis.

efter det åkte jag til coop & köpte kyckling & vidare hem till lisa.
där blev det kycklinsgallad á la lisa & louise. godaste någonsin!
vi pratade & hade mysigt.
fick titta på nya magen, den börjar ta form redan hihi.
ska bli kul att få se & hålla en sån där liten nyfödd plutt igen :)

runt halv tre gick vi till BVC & juni fick sig en liten undersökning.
sen gick vi hem & fikade & tog det lugnt..

när jag åkte hem åkte jag & hämta ut mitt hm paket, har beställt en klänning till linas födelsedagsfest.
den är enkel men skitsnygg!

nu är jag hemma & kollar tv.
ikväll kommer alice & camilla hit, det ska bli kul! :)
vi äter kebab till middag ;)


nu kan jag äntligen börja använda mina stickade mysiga tröjor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0