utekväll med min gull anna!

efter jobbet igår åkte jag & farmor en sväng till rusta & en runda inne på systemet!
när jag kom hem så började jag med maten på en gång, det blev självklart tacos till middag!

runt halv åtta åkte vi iväg till ishallen för att se lillebror ludwigs match, team uppsala mötte norrtälje!
team uppsala vann & ludde gjorde ett mål!

när matchen var slut åkte jag & anna förbi & hälsade på jennifer på jobbet & sen hem för att fixa till oss!
vi sminkade oss & jag drack ett glas vin, blev några shotar på det också innan vi åkte ner på stan!
jag & anna tog kort & hade kul haha!

vi var nere på stan vid halv ett, då gick vi in en sväng på wermlands, pappa jobbade..
hann bli några danssteg ialla fall, kul var det den lilla stunden vi var där!

sen blev det flustret, det var tomas som släppte in oss.
där blev det också dans såklart!
inte så mycket folk tyvärr, så vi drog någon gång efter två..

sen gick vi en runda på stan bara.
sen tog vi en taxi hem!

kvällen blev tyvärr lite för kort men jag hade jättekul ändå!
har alltid kul med min anna!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0