flyttkartonger

nu känns det som vi har packat det mest, förutom dom stora möblerna som körs i flyttdagen.
det är tomt & tråkigt här, nästan ekar.
nu är det på riktigt, om en vecka sover vi in i vår nya lägenhet.

tack mamma & farmor för hjälpen, pappa hann tyärr inte komma.
men vi har gjort så mycket vi kan.

mamma & farmor åkte runt kvart i sju.
sen har jag kollat på tv heeela kvällen.
kollade på dokumentären om candrah som inte orkade leva sitt liv som förlamad & med all smärta.
hon var säker på att hon inte orkade mer, det var hennes vilja, hon orkade inte med smärtorna.
det är såklart bra att hon slipper lida, men jag kunde inte hålla tårarna tillbaka.

har även kollat på intervjun med sex and the city tjejerna.
ååh så jag längtar tills den har premiär på torsdag.
hinner tyvärr inte se den den här veckan. men jag måste se den snart!

ligger & kollar på gamla avsnitt nu på tvn.
daniel ligger bredvid & sover.
han är så fin..

det är mycket som har hänt på sistone som tagit på krafterna.
det är väldigt jobbigt emellanåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0