27 maj, torsdag

igår innan jobbet kom faster therese hit, från & med nu kallar jag henne för TESS!
tess kom hit igår & vi pratade en del, kändes skönt.

sen blev det jobb 12-15.
fick vårt sommarschema igår.
jag vet inte vad jag ska ta mig till. får på riktigt panik att kolla på schemat.
jag jobbar VARJE helg HELA sommaren. SEX dagar i veckan!

antingen jobbar jag bara öppningar eller stängingar.
därdör kan jag inte göra något.
om det var en öppning & en stängning kan jag åtminstone göra något.
jag måste prata med leena för jag kommer inte klara av det.

jag kommer inte kunna åka bort en natt ens under sommaren.
så jag måste prata med henne för jag kommer inte klara det.

hursomhelst, bort med det negativa!

gick på stan efter jobbet igår innan jag hämtade daniel.
jag köpte ett par söta enkla svarta skor eftersom mina favoriter rasar samman efter två år haha.
blev också en mascara & hårnålar!

klockan fyra åkte jag & daniel tïll hässelby för att hälsa på anita.
det tog 1,5 timme att åka i alla köer.

väl framme fick vi jättegod mat, lax, jag älskar lax.
lax med något gott täcke & pressad potatis & goda vitlöksbröd med romröra över, åh så gott det var, tog ett riktigt gott glas vitt vin till maten, lyx!
till efterrätt blev det anitas kända cheesecake, daniels absoluta favorit!

vi pratade hela kvällen & hade jättetrevligt.
så mysigt där hemma, har många roliga & fina minnen därifrån.

vi åkte hem runt tio tiden & var hemma till elva.
vi somnade nästan på en gång, var så himla trötta.

har sovit tills nu.
blev väckt runt åtta av leena. många sjuka idag tydligen.
hon ville att jag börjar 12 istället för 16.
jag stänger idag, tro mig dom timmarna är en evighet.

jag har inte tid i & med att imorn åker vi bort hela helgen & på måndag flyttar vi.
så jag måste plocka lite, måste börja 13.
känns väldigt jobbigt.

så nu måste jag gå upp & duscha & allt & börja fixa en massa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0