Shutter Island

arbetsdagen har varit kul med mikaela & therese, gud så jobbarkompisar kan göra ens dag, VISSA ialla fall.
jag slutade kvart över sju, mamma var snäll & skjutsade hem mig.
jag & daniel tog lilla sunny in till stan direkt igen & hämtade ut biobiljetten.

gick förbi jobbet & köpte lite gott, blev vindruvor för mig & min favorit plopp saltlakrits, mmmmmmmmmmm!
filmen var otrooooligt bra, kan vara bland dom bästa jag sett!
den var spännande, läskig & otroligt bra handling, man förstår inte så mycket i början, men förstår mer & mer under filmens gång. därför ska man definitivt se den en gång till!
nej guuud så bra den va, se den!

jag & daniel fick värsta skrattanfallet vid den sorgligaste delen i filmen.
jag blev så rädd vid en scen att jag hoppa till & slog i hela knäet haha.
gud så vi skratta, kände mig sådär riktigt jobbig, daniel & jag fick luta oss ifrån varann & bita oss i händerna haha,

nu är vi hemma, daniel har typ somnat. jag ska också sova nu :)

god natt!!


Kommentarer
Postat av: emma

åh vill också se den :D

2010-03-19 @ 08:52:38
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0