myssöndag

när vi kom till ikea idag vrååålhungriga så hade dom hunnit stänga, vi var där fem över fem, dom stängde fem, så typiskt!
det blev ialla fall en finmiddag med pojkvännerna på java.
så mysigt där!

såg stora bloggaren lotta med hennes familj!
var lite kul eftersom jag läser hennes blogg & älskar den!

efter java var vi väldigt mätta, då hämtade jennifer oss & sen åkte vi & shoppade mys till kvällen.
hyrde filmen the box, inte så bra alls om jag får söga. konstig, komplicerad & tråkig.
nej inte kul..
nu har alla åkt hem, jag är såååå trött & kommer somna närsomhelst.

imorn öppnar jag också så det blir tidigt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha då var jag också på IKEA vid den tiden.. saknar dig också, snart ses vi !! <3

2010-03-29 @ 09:44:38
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0