myslördag med fina vänner

under dagen har jag & savitri åkt runt.
började med att jag hämtade upp henne & sen åkte vi & åt lunch på ikea, efteråt kikade vi runt lite, hittade inget kul där så vi åkte vidare till gränby.

där köpte jag en fin sak, eller bokstäver från miqmaq, använde pengarna jag fick igår av stensson, så jag tackar er för det! jättefina!! stod love ialla fall.

vi åkte hem hit efteråt & drack isvatten, låter skittråkigt men var så jäääävla gott!
smakade även nya ben & jerrys glassen, peanut butter & cookie dough, den var helt okej!
rebecca kom nyss hit, hon tog med mys till kvällen & vi ska snart skjutsa hem lilla savitri för hon ska festa ikväll!

anna kommer senare hit, så då ska jag, anna & rebecca ha myyyys med massa tacos & gott, mmm längtar!!


framför ljusslingan

ljusslingan fram, det är finast va ?

vi har redan börjat mysa, fick toffifee av rebecca :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0