måndagskvällen

dagen har varit kul på jobbet, en dag då allt gått bra & jag har jobbat med många av mina fina tjejer på jobbet :)
nu är vi hemma ialla fall jag & daniel, daniel badar & jag har har tänt en massa ljus & gjort en lätt middag, det blir avokado & tonfiskröra.
sen har jag till dessert färska jordgubbar! jättebilliga på jobbet, endast 9.95 kronor!
dom smakar nog inte så mycket, är säsong, men ändå, jordgubbar är alltid jordgubbar :)

sitter & tittar på svenska hollywoodfruar nu ialla fall :)
efter det blir det nog oc maraton :) leeedig imorn, så skönt!
har inga planer ännu, men skulle vilja åka runt & titta lite.







Kommentarer
Postat av: mamma

ser gott ut

2010-03-16 @ 11:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0