dags igen

då var det dags igen, jag har åkt på världens pangförkylning, daniel med.
det rinner i näsan & ännu mer ur ögon, det svider & svider. jag blir tokig. det trycker i huvudet & ögonen. usch orkar inte bli sjuk ännu en gång!
är alldeles röd i ögat & under..

när vi kom till uppsala idag så släppte jag av daniel vid ishallen & sen åkte jag hem till mamma & pappa.
var där & titta tv & åt en god laxröra med avokado!
sen åkte jag mamma & pappa in & kollade på daniels match.

dom vann ialla fall till slut & daniel gjorde ett mål!
jättespännande match var det!

nu är vi hemma. jag ligger här i sängen helt utslagen.
det bara trycker i hela huvudet & tårarna rinner (pga förkylning).
detta kommer bli en rolig natt känner jag!

imorn ska jag åka ut till mamma & pappa runt halv sju.
dom jädra elektrikerna ska vara här hela jävla veckan igen & fixa i lägenheten. kul för mig att vara här då med främmande karlar i lägenheten, sen ska jag ligga här inne knäpptyst när jag vet att dom är ute & fixar i vardagsrummet, nej nej det går inte!

ska till doktorn imorn halv elva, måste få en remiss så jag får röntga min rygg!
sen ska jag leka med lisa & juni, mina brudar!

jag har varit fram & tillbaka, men nu vet jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0