27 mars, lördag med hemköpsbrudarna

dagen började bra med balett, lika tungt att ta sig till stockholm men alltid lika kul att få dansa.
tåspets idag på schemat, så ont jag har i mina hälsenor efter dagens lektion.

mamma & pappa hämtade mig vid stationen sen åkte vi till farmor & åt lunch, mathilda & amanda var där också, bustrollen!

nu är jag hemma, har duschat & ska börja sminka mig lite.
sen kommer mikaela hit & sen ska vi hämta therese, ulrika & mathilda, vi ska åka & shoppa för kvällen!
det blir tjejkväll till hundra med mina älskade jobbarkompisar.

ska bli en massa snack, inte bara jobb denna gång haha.
det ska verkligen bli jättekul!
blir såklart trerättersmiddag ;)


blir vi ikväll, minus ferial & lina, men plus mathilda & therese, våra nya fräschingar på jobbet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0