14 mars

igår efter jobbet åkte jag ut till mamma & pappa, där var stensson & skoglund på middag så det var trevligt :)

jag vet inte alls vad jag tycker om att anna vann, jag gillar inte låten för fem öre, men jag måste lära mig tycka om den tills eurovision.
var hon en värdig vinnare? ja det var hon väl, men låten gillar jag inte.
men det är ändå något med henne, jag ryser när jag ser henne & så, men vet inte, konstigt haha.

idag har jag inte gjort något, skjutsat daniel på match & har sett reprisen av melodifestivalen.
har duschat & ska väl försöka äta något snart.

farmor smsade så hon är påväg hit nu. vi ska inte göra något.
jag börjar jobba fyra ikväll & stänger, usch jag vill inte.


jag måste börja ta tag i en del saker nu det här funkar inte längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0