19 juni, den historiska dagen, Bröllopet

nu är jag & anna uppe. jag har duschat & vi fixar oss.
vi ska strax åka iväg till systemet & handla drickan för midsommar & lite gott till ikväll & under dagen.
sen ska vi åka ut till annas föräldrars hus i källbacken.

vi har laddat inför bröllopet hela veckan & idag ska vi äta massa ost & kex.
ska göra fondue & doppa ananas, melon & jordgubbar i choklad.
vi ska sitta bänkade vid tvn hela dagen & bara titta på alla vackra kungligheter.

jag ser så framemot & se allas kläder.
jag har längtat efter detta.
kommer säkert fällas några tårar.
det gjorde jag igår under regeringsmiddagen bara.

idag skrivs historia..


silvia & carl gustavs bröllop år 1976 19 juni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0