12 juli, måndag

igår innan jobbet så hann jag bada & sola ett tag.
fick doppa mig ett antal gånger pga den otroliga värmen! men man ska inte klaga haha! 

jobbade till halv åtta, sen hämtade jag jennifer & vi åkte ut till lövstalöt.
tess & tjejerna var här så det blev taco fiesta!
sen vm finalen.
jag hejade på holland så jag blev lite sur igår haha!

sov knappt något inatt, var så himla varmt, kan inte sova då!
fast jag har legat med en stor fläkt över hela kroppen!

idag jobbade jag 6.50-14, efter det blev det utbildning på datan i 1,5 timme, suck!
efter jobbet kämnade vi soffan hos tess som jag iten fick in i lägenheten.
efte det åkte jag & beställde en sprillans ny soffa haha!
en lite mindre bara. från chilli också, tar väl säkert 3-4 veckor tills jag får den.

nu är jag & jennifer i lövstalöt, vi ska grilla hamburgare till middag.
jennifer & mamma är i poolen & svalkar sig, funderar på att hoppa i också!

snart är det nog min tur, men jag vill inte..


soffan jag beställde, men en svartbrun!



Kommentarer
Postat av: annahagman

Loppan,förstå vad mysigt vi kommer ha i den där soffan! Alla hemlisar den soffan kommer få höra om, alla tårar som kommer falla på den (lyckotårar främst!), kuddkrig på kvällen om man inte kan sova (somnar gott som fasen efter det!), alla kopar te vi kommer njuta av i den soffan, alla filmer vi kommer se iden soffan, allt plugg jag kommer plugga i den soffan.. haha. Ett helt halvår i den soffan! Och ja, du får paxa divanen - det är ju din soffa! ;) PUSS framtida sambobaby!

2010-07-12 @ 21:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0