19 januari, min älskling 20 år

idag fyller Daniel 20 år.
så jag gick upp tjugo i sex & la upp en tårtbit jag köpte igår & så stekte jag ett ägg i min hjärtstekpanna.
tände ett kronljus & gick in & sjöng med min ljuva morgonstämma som dessutom darrar pga halsont & hosta. så det lät nog inte så vackert.
kändes som ett luciatåg med ljuset i handen. men man får göra vad man kan när man är sambo & bor två stycken ihop. tyckte jag klarade det fint.

han blev ialla fall glad & åt upp allt :)
sen låg vi ett tag i sängen, typ tio minuter sen skulle daniel till jobbet.

jag har inte sovit en blund på hela natten.
somnade nu mellan åtta & tio.

nu ska jag se på greys & äta brunch.
det får bli tonfisk, avokade & citron :)

/ Louise


Kommentarer
Postat av: Emma

va fint av dig :D

2010-01-19 @ 15:18:40
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0