Louise & Daniel

Vad heter ni? : Louise & Daniel
Hur träffades ni? : I skolan genom bekanta vänner
Hur länge har ni varit tillsammans? : 2 år & tio månader snart
Är ni förlovade? : Nej
Bor ni ihop? : Ja
Har ni barn? : Nej
Har båda körkort? : Nej, bara jag 
Isåfall, vem kör bäst? : Jag såklart haha 
Kommer du ihåg er första kyss? : självkart
Vem sa "Jag älskar dig" först? : Daniel
Vem är äldst? : Jag
Vilka stjärntecken är ni? : vi båda är stenbockar 
Vem fyller först på året? Daniel
Vem är längst? : Daniel
Vem sjunger bäst? : daniel om jag ska vara ärlig haha
Håller ni i handen på stan? : ibland
Var nån av er oskuld när ni träffades? : Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? : Nej
Vad har ni gemensamt? : jadu haha, jag vet inte svår fråga 
Blev du kär i första ögonkastet? : nej det kan man inte säga, tyckte han var riktigt söt bara
Har ni någon speciell låt? : ronan keating- when you say nothing at all & en martin stenmark låt
Har ni några "fri kort"? : absolut inte
Har ni stora framtidsplaner? : nej, just nu tar vi allt som det kommer med tanke på att vi blir av med lägenheten, vi får se helt enkelt. vi lever i nuet
Har ni gråtit i varandras armar? : ja det har vi
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, i kreta & egypten & åland haha
Vilket är ert bästa minne? : finns många fina minnen
Vem lagar bäst mat? : Jag såklart 
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? : kollar tv, äter mat & myser
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? : japp
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? : ja, han är från singö & jag uppsala 
Blir du lätt svartsjuk?: njaa beror på haha
Brukar ni bråka? : det händer, mest om skitsaker & vardagliga saker 
Ringer eller SMS:ar ni mest? : beror på, smsar tror jag
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? : Allt
Brukar nån av er prata i sömnen? : nej skönt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0