7 februari, OLA!!!!

måste bara skriva en sak till kerstin, emmas mamma:
det du skrev, jag tog in väldigt mycket av det. det var fint skrivet till mig.
så tack, jätte tack!


igår åkte jag & dansade, var så himla kul, guuud så jag har saknat det.
kul att annemarie berömde oss alla så himla mycket, alla får värsta kicken av det.
vi är verkligen är jäkligt grymt bra grupp! så himla många duktiga!
vi har redan börjat & öva inför vårshowen!

efter dansen stretcha jag & fixade mig, gick ner på stan & köpte fyra svarta rosormique.
tog tio över ett tåget hem.
åkte hem & städade undan lite.
skjutsade ludwig & pontus till pontus.
sen åkte jag hem till mamma & pappa & kollade på wallander dödsängeln, den var jättebra!

skjutsade mamma & pappa & maria & peter på party runt sex tiden.
efter det åkte jag hem till stensson & lekte med rebecca.
så mysigt att vara där, är inte där lika ofta nu när jag bor i stan.

vi kollade på melodifestivalen, jag & sus vart helt kär i olas låt, han var verkligen bäst!!!
så jäkla bra låt! salem al fakir var också bra!
rebecca åkte sen & jag & sus & anders satt & pratade en massa.

hämtade mamma, pappa & dom andra vid halv elva, sen somnade jag runt tolv, var så himal trött.

idag åkte jag in & hämtade upp daniel, dennis & anna.
killarna drog på träning & sen åkte jag & anna till ikea & köpte present till min faster.
åt en korv & köpte lite gott inför kvällen.

nu är jag, daniel & dennis här. dom har fått tagit tid på mig & min plankövning, haha skitjobbigt!
men men jag måste göra det här för min rygg.
sen hoppas jag på att bli slimmad. känns jättemycket i magen nu alltså.

runt sex tíden ska jag & daniel & familjen till therese & fira henne.
hon fyllde år i torsdags :)

efter det blir det en film/myskväll med dennis & anna.
vi får se om vi är hos oss eller dom.
vi har köpt godis från ikea & ska se filmen 2012, har velat se den så himla länge!!

ha en trevlig söndag!


mina fina svarta rosor


Kommentarer
Postat av: emma

va snyggt med rosorna!

2010-02-07 @ 19:09:44
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0