22 februari, måndag

snabba cash var inte som jag trott, jag tyckte den var svår att hänga med i & kan täka mig att den är bättre & se om man har läst boken.
jag & daniel låg & åt geléhjärtan & myste i sängen.

nu har jag varit vaken sen över en timme, gick upp innan sex för att ladda för sverige-finland matchen, var snäll & skjutsade daniel till ...
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL 2-0 nu av bäckström!

ursäkta avbrottet haha.
.. jag skjutsade ialla fall daniel till jobbet, kom hem & duschade. ligger i sängen & ser hockey & fryser sönder. hatar att duscha såhär tidigt.
mina ögon är tunga & vill sova. men är ingen idé ska hinna göra & äta frukost & sminka mig innan kl nio när jag ska börja promenera i den hårda kylan till jobbet.
-16 grader kallt ute, herregud. stackars min pojkvän som jobbar ute hela dagen.

nej nu ska jag se matchen.
jobbar 9.30-17.15 & efter jobbet kommer therese & ulrika hit, vi ska baka & fika :)


ZÄÄÄÄÄTA


Kommentarer
Postat av: ulrika

ishockey!!! OS-guld vill vi ha!! :D haha ses senare gumman!

2010-02-22 @ 15:07:23
URL: http://mondoblog.se/ulrikafransson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0