broken hearted girl

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen, vill skriva så mycket men vill inte skriva alla mina tankar här.
det går inte, dom är för djupa & privata.

det är fortfarande sjukt jobbigt. jag vaknar upp varje morgon i hopp om att jag drömt allt.
mornarna är värst, för då vet jag att det är ingen mardröm, det är verkligenheten, jag har en hel dag jag ska ta mig igenom.

det gör ont, riktigt ont i mig.
känns som en bit av mig har försvunnit.
jag skanar så det gör ont.
varenda liten sak...

jag står upp bra & är mig själv. jag skrattar fastän jag mår skit, men det är sån jag är.
jag kan inte gå runt & gråta hela tiden.

men utan mina vänner & familj hade jag aldrig klarat det här, aldrig.
ni vet vilka ni är..

jag ska försöka börja blogga igen, om min vardag, för jag vill kunna gå tillbaka & läsa vad jag gör.
ska försöka att skriva om roliga saker.
men även lite hur jag känner..



du är & förblir världens finaste

Kommentarer
Postat av: maarit

tänker på dig L!

2010-08-27 @ 01:10:13
Postat av: Elin

Tänker på dig, var precis vad jag också skulle skriva.

2010-08-27 @ 10:16:27
URL: http://erikssonelin.wordpress.com
Postat av: camilla

kämpa louise! det kommer bli bra, även om det inte känns så just nu!!

massor med stora kramar

2010-08-27 @ 12:23:20
Postat av: anna

tänker på dig jag med! jag vet hur jävla ont det gör, men även om det känns som att det aldrig ska gå över så gör det de tillslut. men det kan ta tid så det gäller att stå ut. sköt om dig louise!

2010-09-01 @ 15:14:02
URL: http://annalagnebratt.blogg.se/
Postat av: louise

<3

2010-09-02 @ 09:57:17
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0