20 april, tisdag

imorse åkte jag till doktorn strax efter åtta.
kunde heller inte sova för jag var pirrig för daniels skull, men någonstasn kände jag det, han kommer klara det idag :)

hos doktorn kollade jag upp mina utslag jag fått över mage & rygg, så  nu ska jag äta pencillin i två veckor, usch orkar inte med det. hoppas jag kan dricka iálla fall på valborg haha! ta något glas vin eller något.
fick även svar om min rygg, den är tydligen lite krokig, haha kul å höra!

jennifer gick till jobbet sen, jag har plockat undan lite tvätt & kläder.
har precit fått  i mig lite mat.

ska väl bara fixa mig & så & ta det lugnt.
börjar jobba kl 4, stänger idag, så det är mindre kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0