18 april, Singö

efter jag slutat i fredags så åkte vi & handlade lite fredagsmys & tog med oss ut till singö :)
där åt vi tacos & hade riktigt fredagsmys :)

lördagen var lugn, vi åkte & handlade i älmsta för grillningen vi skulle ha.
det var en skön & avkopplande dag.
vi tog ett glas röd vin & grillade till middag.
jag & mia pratade om en mat&vin resa till toscana, fatta vilken dröm & upplevelse!

sen kollade vi film & gick ner till familjen ek & drack vin & åt ost, åh så trevligt & gott det var!
pratade resor & skojs :)
blev sent & var hemma runt ett.

idag åkte vi till uppsala, jag, mia & emelie åkte i min bil & hade tjejsnack hela vägen.
sen gick vi på gränby & kikade, emelie & mia shoppa men inte jag haha.
efter dom åkte så drog jag & daniel till mediamarkt & hemtex.

hem en snabbis & sen ut till mamma & pappa & åt middag.
så helgen har varit med våra familjer.
en riktigt lugn & skön helg, så mysigt!

nu blir det the hilllls maraton!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0